אביב באילת: מלון מלכת שבא באילת מחדש ומתחדש

קובי פינקלר No Comments on אביב באילת: מלון מלכת שבא באילת מחדש ומתחדש
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשבוע שבו קראנו בפרשת השבוע, את הפסוק "אַבְנֵי-שֹׁהַם, וְאַבְנֵי מִלֻּאִים, לָאֵפֹד, וְלַחֹשֶׁן…" מתחדש באילת בית הכנסת "היכל שהם" במלון הקסום על שפת הטיילת הצפונית, במקום בו הים האדום והרי המדבר מתחברים ,מלון מלכת שבא אילת, המציע לאורחיו אמצעי נוחות באווירה יוקרתית ויוצאת דופן ביופי ועיצובו.

מלון מלכת שבא, מהגדולים שבמלונות אילת, חוגג. בימים אלה מסיימת הנהלת מלון מלכת שבא מקבוצת תשובה, מסע של התחדשות ושיפוצים בהיקף נרחב במלון ובחדריו, זאת במקביל להחלטה על ההיפרדות מניהולה של רשת הילטון.

המלון, אשר נפתח לראשונה בשנת 1999 , מציע 481 חדרי אירוח מפוארים, כשה"קטן" שבהם משתרע על שטח של 25 מ"ר, הרבה מעבר לממוצע בעיר אילת. המגוון כולל 40 סוגים שונים של יחידות אירוח, המותאמות גם לאירוח משפחות עם ילדים ובעיקר לציבור הדתי ברוך הילדים.

עד כה נחנכו מחדש שש קומות היוקרה, ובהן 204 חדרים וסוויטות בעיצובו של דניאל חסון והאחראית לעיצוב היפה והמיוחד כולל רצפת ה"בולון" בלובי, היא האדריכלית גל נאור, שעיצבה בעבר בתי מלון –רבים ובכללם מלון פלאזה בניו יורק.

מנכ"ל המלון, מיקי שניידר שעבר כברת דרך ארוכה וחשובה בניהול בתי מלון בעולם, כולל הגדולים והמפוארים שבהם אומר " זהו יום גדול עבורנו. במהלך השנתיים האחרונות עברנו כברת דרך בכדי להבטיח לאורחים שלנו יותר מהכל. כיום אנו מציעים לאורח, לא רק שהות, אלא חוויה של ממש מרגע הצ'ק אין בקבלה, לאורך כל שהותו ועד לאחר שובו הביתה. – החדרים החדשים, כחלק מההתחדשות הכללית במלון, הם חלק חשוב מהחוויה הזו".

בקרוב יחודשו מסעדות המלון ו- 277 חדרים וקומות נוספים.

בית הכנסת היכל שוהם – אבן שואבת למתפללים בבית המלון ומחוצה לו.

בית הכנסת היכל שוהם שונה מאוד מבתי הכנסת בנוף המלונאי והוא ידוע ואהוב על כל מחפשי המניינים באילת ולא בכדי . יופיו וגודלו מהווים אבן שואבת לכ 100- מתפללים שמגיעים מידי יום מהעיר ומבתי המלון באזור. זאת ועוד. מיד אחרי פסח, מתכננת אלינור, יד ימינו של המנכ"ל להגדיל את היכל בית הכנסת בעוד שישים מקומות.

גולות הכותרת של בית הכנסת הם ארון הקודש וארגז ספרי התורה אותם עיטרה האומנית זהבה בנימין. את תיבת החזן ופרטי היודאיקה המעטרים את בית הכנסת עיצב מרדכי חזן.

בית הכנסת המפואר ורחב הידיים, מנוהל על ידי ציון רביבו, משגיח הכשרות וגבאי בית הכנסת, שעושה עבודתו מכל הלב תוך שימת דגש על כל פרט ופרט. יחד עם זאת, סגנון התפילה בבית הכנסת מוכתב לרוב לפי ציבור המתפללים. בית הכנסת ערוך לאירועי חתונות, בר מצוות, עלייה לתורה, שבת חתן וכו'.

שעות הפעילות מפורסמות בקבלה לאורך כל ימות השבוע ועל כך מגיע תשבחות. הכל מסודר להפליא ובית הכנסת פתוח מידי יום לכל התפילות. בשבתות ובחגים חזן מעביר את התפילות ומתקיימת במקום סעודה שלישית משובחת.

המלצה. קחו חדרים עם שימוש בטרקלין. אולי זה עולה מעט יותר, אבל לשבת על המרפסת הצופה לכל עבר ( אפילו לדגל ישראל הענק על מבנה האנגר של חיל הים), והשרות הנפלא של כל אנשי הצוות, שווה בכל רגע.

מלכת שבא אילת, החוף הצפוני טל 08-6306655 כשטווח המחירים הינו החל מ 800- שקלים ללילה לזוג. כשרות: רבנות אילת, גלאט – בתיאום מראש.



0 תגובות